Vdink infurmazione kiosk computer publicità lettore display digitale signage

1. I visori di u cuntenutu di a macchina di publicità cù un grande potenziale di sviluppu in u futuru sò principalmente gruppi di giovani, di classi media è assai educati. Perchè sti gruppi anu un forte putere di compra è una forte influenza di u mercatu, u futuru di e macchine di publicità hà un grande putenziale di sviluppu.
2. A macchina di publicità hè basatu annantu à l’alta tecnulugia. Deve avè un certu supportu tecnicu in l’implementazione di u marketing. Deve cambià u cuncettu tradiziunale per risponde à i bisogni di l’annunziari è i clienti. Solu i talenti cumposti chì sò qualificati in editazione di video, trasfurmazioni di l’imaghjini, etc. ponu avè un vantaghju cumpetitivu in u mercatu futuru.
3. A prumuzione nantu à a macchina di publicità hè unu à unu, raziunale, cunsumu guidatu, non-compulsive, step-by-step, è una prumuzione low-cost è humanized, evitendu l’interferenza di vendite forti da i venditori, è through Furnisce infurmazione per custruisce boni relazioni à longu andà cù i cunsumatori.

2022.03.17