Vdink digitale 6 in una lavagna interattiva, pannellu tattile infrarossu pizarra

1.Vulete caccià i materiali promozionali tradiziunali stampati? U ciculu di pruduzzione è di stampa hè spessu calculatu in mesi, u focu di publicità deve esse cambiatu, è u prucessu di disignu è di stampa deve esse fattu di novu. Circate à rimpiazzà un sistema di messageria “menu intelligente”? A distribuzione di cuntenutu si basa in u travagliu manuale, chì hè inefficiente è propensu à l’errore. A gestione di u sistema hè ingombrante è ùn pò micca esse operatu remotamente.
2.Aiming à questi “prublemi” di i materiali publicitarii tradiziunali è u sistema di distribuzione di lettere, u schermu gigante intelligente cummerciale VDINK hà integratu una piattaforma di edizione è publicazione di publicità in linea putente è ricca di cuntenutu. Simplificate a produzzione di cuntenutu, l’editazione, spinta è altre operazioni, è facilmente sfondate e difficultà core di publicità è distribuzione.
3.Not solu chì, avete solu bisognu di cuntrullà remotamente u terminal à traversu un telefuninu o un PC, è u cuntenutu pò esse cambiatu immediatamente, chì hè efficace è risparmià tempu. A rinfrescante dinamica pò esse maestrata da una mano, è u cuntenutu di a lista pò esse vistu in un sguardu, chì reduce assai u costu di tempu è soldi.

2022.4.20