Schermo interattivu Vdink touch monitor smartboards per l’educazione

1.Vdink interactive board screen touch monitor smartboards per l’educazione. Cù u scoppiu di l’epidemie, a dumanda di i clienti per l’uffiziu digitale hè in crescita. A tableta di cunferenza integra parechje funzioni cum’è l’urdinatori, i proiettori, i parlanti è i lavagne elettroniche. In cunfrontu cù i proiettori tradiziunali di l’affari, pò realizà l’interazzione più convenientemente è rapidamente. À u listessu tempu, hà ancu più vantaghji chì i prughjettori di l’affari in quantu à a risoluzione è a luminosità di u screnu.
2.U pannellu di cunferenza altamente integratu pò micca solu rimpiazzà parechje funzioni cum’è prughjettori, cortini, TV, lavagne, stereos, camere, ecc. ‘bisogni di videoconferenza durante l’epidemie risponde à i bisogni urgenti di teleconferencing in alta definizione è di cullaburazione intelligente in l’uffiziu.Vdink interactive board screen touch monitor smartboards for education.
3.Vdink interactive board screen touch monitor smartboards per l’educazione. Pò migliurà assai l’efficienza di a cumunicazione trà l’impiegati, migliurà l’efficacità di a gestione di i gestori, è ancu riduce u costu di e spese di viaghju di l’impresa, diventendu l’ultimu modu di l’uffiziu remoto.