Vdink price lavagna interattiva smartboard per l’insignamentu in vendita senza projector

1. U disignu umanizatu di a lavagna intelligente pò impedisce à a lavagna di aula di fà a ghjente stancu. Ancu s’ellu ci hè acqua è polvera nantu à a superficia, pò esse usatu nurmalmente, assicurendu a precisione è l’efficienza, è cunfurmendu à l’abitudine di i prufessori chì utilizanu lavagna tradiziunale in aula.
2. A lavagna intelligente hà l’interazzione d’insignamentu in aula di i maiori tecnichi. A lavagna di l’aula pò esse pulita rapidamente immediatamente, chì migliurà l’efficienza di u travagliu è aiuta à i prufessori è i studienti à riposu megliu.Vdink price lavagna interattiva smartboard per l’insignamentu in vendita senza projector.
3. A precisione multi-touch di a lavagna intelligente hè più altu ch’è quellu di l’altri dispositi. A lavagna interattiva di l’insegnamentu in aula autoritariu in aula hè più precisa di i prudutti di tecnulugia d’informazioni elettroniche simili. L’operazione multi-persona hè sempre efficiente è precisa, sperienza d’utilizatore.Vdink price lavagna interattiva smartboard per l’insignamentu in vendita senza projector

 

2022.05.30