Vdink lcd mostra u prezzu di u pannellu tattile interattivu di a lavagna digitale digitale

1.Smart suluzioni riunioni sò divintatu una tendenza mainstream. Sempre più imprese cumincianu à pianificà di introduci o di migliurà ulteriormente i sistemi di cunferenza intelligenti. E soluzioni tradiziunali di cunferenza audio è video ùn anu pussutu risponde à i bisogni di l’imprese per una cullaburazione remota efficiente è co-creazione.
2.In l’era di l’ecunumia digitale, i suluzioni di cunferenza tradiziunali sò difficiuli di adattà à i bisogni di u funziunamentu d’alta freccia di a cullaburazione di a riunione di a squadra, cum’è a trasmissione di cuntenutu, a visualizazione è a retenzioni di record; prughjezzione di l’infurmazioni, interazzione è annotazione; interconnessione trà telefunini, PC, è schermi di visualizazione di cunferenza Intercomunicazione; visualizazione di cuntenutu è interazzione di videoconferenze remote.
3.E sti cullaburazioni efficaci ponu esse realizatu attraversu l’intelligenza, a digitalizazione è l’alta interazzione di terminali di tablette di cunferenza intelligenti è soluzioni di cunferenza intelligenti. A cunvenzione, l’efficienza è a facilità d’utilizatore sò e valutazioni superiori di soluzioni intelligenti di cunferenza da i gestori di l’impresa.

2022.4.19