Vdink smart board online techno interactive flat panel smart board india

1.I pannelli di cunferenza intelligenti anu longu rimpiazzatu i prughjettori tradiziunali, i TV cummirciali è altri equipaghji cù e caratteristiche di l’intelligenza, a cunvenzione è l’interazzione, è sò stati largamente utilizati in diverse industrii è campi, chì furnisce l’utilizatori cù vantaghji putenti.Vdink smart board online techno interactive Smart Board à pannellu pianu India.
2.However, e funzioni è l’applicazioni di i pasticchi di cunferenza sò soprattuttu differenziati. How to sceglie u tavulinu cunferenza currispundenti secondu à i bisogni scena attuale hè u key.Vdink smart board online techno interactive flat panel smart board india.
3.Se a tableta di cunferenza intelligente hè l’esistenza core di a sala di cunferenza, allora a scrittura di u toccu hè a funzione core di a tableta di cunferenza intelligente. U pannellu di cunferenza intelligente di Vdink si concentra nantu à l’efficienza è l’espressione di riunioni. Adopta a tecnulugia di u toccu infrared, a precisione di u toccu hè altu cum’è 1mm, a fluidità di scrittura è di presentazione hè più alta, è a scrittura in cullaburazione multi-persona hè senza barriera.Vdink smart board online techno interactive flat panel smart board india.

2022.4.13