Lavagna elettronica Vdink per l’insignamentu di lavagna digitale interattiva

1. Lavagna elettronica Vdink per l’insignamentu di lavagna digitale interattiva. Interazione multi-schermu, spartera in tempu reale. A tableta intelligente di cunferenza Vdink realiza l’interazzione multi-schermu di PC, telefuninu, tableta di cunferenza è altri dispositi, rispondendu cusì à i bisogni di più scenarii di cunferenza è sbloccandu a nova postura di “conferenza intelligente”!
2. Per migliurà l’efficienza è a cullaburazione di a riunione, a funzione “projezzione di u screnu” hè spessu usata durante a riunione. Hè solu chì i dispositi tradiziunali sò spessu bisognu à esse cunnessi attraversu varii cables per fà operazioni di proiezione di schermu, chì ùn hè micca solu troppu ingombrante, ma ancu spessu causa u fenomenu di l’incompatibilità di l’interfaccia è a difficultà in a prughjezzione di u screnu. Basatu annantu à questu, a serie di tablette di cunferenza di Vdink vi dice chì a spartera di u screnu in wireless hè cusì efficace è cunvene! Lavagna elettronica Vdink per l’insignamentu di a lavagna digitale interattiva.
3. Vdink tableta di cunferenza intelligente hà integratu un software di proiezione di schermu wireless. Quandu u dispusitivu di prughjezzione di u screnu è a tavola di cunferenza sò cunnessi à a listessa reta, a cunnessione di a prughjezzione di u screnu pò esse realizatu per mezu di u cliente.

2022.4.7