Vdink smartboards monitor interattivu touch screen lavagna elettronica

1. A tableta di cunferenza intelligente VDINK hà salutatu i registri di a riunione di carta. Dopu à a riunione, pudete aduprà a funzione di spartera di codice di scansione per caccià rapidamente u cuntenutu di a riunione scannendu u codice in WeChat, affinchì a squadra pò capisce cumplettamente l’essenza di a riunione, è ùn ci hè più bisognu di preoccupassi di i registri mancanti o incompleti. .Vdink smartboards monitor interattivu touch screen lavagna elettronica.
2. A tableta di cunferenza intelligente VDINK pò apre u modu di annotazione in ogni interfaccia per sparte a vostra propria sperienza, è ancu rializà l’annotazione nantu à a pagina è salvà u record di annotazione, chì salva l’operazioni cumplicate è redundante è rende a presentazione più focused.Vdink smartboards monitor interattivu touch screen lavagna elettronica.
3. Vdink smartboards monitor interattivu touch screen lavagna elettronica. Durante a riunione, l’infurmazioni impurtanti cum’è l’inventariu di dati, e specificazioni di l’affari, i punti di pruposta è u prucessu di pianificazione deve esse riassunti in minuti di riunioni, chì hè cunvenutu per a squadra per rivisione è seguità dopu a riunione.

2022.4.1