Pannello interattivu interattivu di lavagna interattiva intelligente di Vdink per l’educazione

1.Before a riunione, u cliente hà digià intrutu in u statu è hà cuminciatu à dumandà l’infurmazioni di u prugettu, ma site sempre in una perdita perchè a cunnessione di u dispusitivu ùn hè micca successu? Durante una riunione, innumerevoli idee spuntanu da a vostra testa, ma si fermanu bruscamente perchè a lavagna ùn hè micca abbastanza? Dopu à a riunione, vulete sorte u cuntenutu di a riunione in decine di pagine di minuti di riunioni? Vdink smart touch screen panel interattivu per l’educazione.
2.Vdink smart interactive whiteboard touch screen panel interattivu per l’educazione. Ùn àbbia paura, ùn hè micca faciule di trasmette u travagliu à a tableta di cunferenza chì vi capisce, a tableta di cunferenza intelligente Vdink vi aiuterà per a vostra cunferenza! Fate riunioni cusì faciule è efficace!
3.Vdink smart interactive whiteboard touch screen panel interattivu per l’educazione. L’efficienza di a tableta di cunferenza intelligente Vdink hè chì hè faciule per inizià una cunferenza cù un clic, è sparte WeChat per unisce à ogni mumentu. Supporta a spartera di schermu wireless di parechje dispositi / sistemi / fugliali di furmatu, è presenta diverse imagine di cunferenza in schermi split, facendu più intuitive per paragunà e soluzioni.

2022.3.31