Schede di menu elettroniche di segnaletica digitale Vdink Sistema di chioschi self-service

1. Avà hè l’era di l’infurmazioni, i cunsumatori generà infurmazioni pertinenti da l’ingressu à a tenda à a lascià. Per quessa, a macchina di publicità pò fà una certa interazzione cù i cunsumatori installendu u software currispundenti, è ancu qualchi questionarii, etc., chì conduce à a migliurà di i prudutti è u sviluppu di l’imprese.
2. U magazinu fisicu ùn pò micca solu vede i prudutti di a cumpagnia, ma ancu chì i clienti cunnoscenu l’infurmazioni di u produttu. Hè ancu pussibule di visualizà a materia prima, u prucessu di produzzione è l’artigianalità di u pruduttu nantu à a macchina di publicità, chì darà à i cunsumatori più fiducia è capisce cumplettamente a fonte di u pruduttu, chì pò migliurà a fiducia di i cunsumatori è rinfurzà l’imaghjini di a marca.
3. I tipi di machini di publicità sò ancu infinitu. Ci sò macchine di publicità di custruzzione per i travagliadori di culli bianchi di moda, è macchine di publicità in terra adattate per i centri commerciali è i centri cummerciali.

2022.03.30