Pannellu interattivu Vdink per l’educazione, monitor touch screen lavagna interattiva

1. Applicata à i banche, a tableta di cunferenza intelligente integra funzioni putenti cum’è a prughjezzione di schermu wireless, l’annotazione di lavagna, a cunferenza è a gestione remota, integra cunferenze audio è video, sale di cunferenza prufessiunale, è furnisce un sistema di cunferenza one-stop è una soluzione di cunferenza chì integra software è hardware. In termini di prestazione, funzione, costu di migrazione è altri aspetti, furnisce a suluzione ottima per u bancu.Vdink panel interattivu per educationscreen touch monitor interactive whiteboard.
2. Durante e riunioni di ogni ghjornu, cù l’aiutu di a funzione di scrittura è annotazione, l’interazzione d’alta qualità trà i livelli superiori è inferiori pò esse realizatu, furnisce una sperienza d’apprendimentu intuitiva per l’impiegati di ogni ramu. I punti chjave di i cumenti è l’annotazioni ponu esse scansati è spartuti à u gruppu immediatamente, perchè i punti chjave ponu esse vistu prima. Pannellu interattivu Vdink per l’educazione, monitor touch screen lavagna interattiva.
3. In a faccia di cunferenzi remoti è furmazioni remoti cù diversi bisogni trà i punti di vendita, hè necessariu di coordinare risorse di tutti i partiti è debug diversi sistemi, chì cunsuma enormi risorse è tempu, perchè una cunferenza pò esse implementata cù successu.Vdink panel interattivu. per l’educazione schermu touch monitor lavagna interattiva.

2022.03.09