Lavagna interattiva Vdink per l’aula di grande schermu touch monitor digitale lavagna bianca

1. Introduce a sala di cunferenza di l’uspidale per diventà un assistente di cunsultazione medica efficiente, a funzione hè veramente putente, è a cunferenza di a rete pò esse tenuta direttamente dopu chì a stallazione hè finita.
2. Aiuta i medichi in a cunsultazione remota, l’annotazione di l’infurmazioni è a lettura intelligente, chì migliurà l’efficienza di a cunsultazione medica. Facile d’utilizà, permette à l’uspitalu di sperimentà a cunvenzione purtata da l’uffiziu intelligente à i servizii medichi. Tabellone interattivu Vdink per l’aula di grande schermu touch monitor digitale lavagna bianca.
3. Crea una piattaforma di cunsultazioni luntani. L’esperti ponu realizà cunferenze audio è video in alta definizione attraversu diverse piattaforme di videoconferenza per discutiri i piani di diagnosi è trattamentu, migliurà a qualità è l’efficienza di diagnostichi è trattamentu, aiutanu l’ospedali à cumunicà cù altri ospedali, è coordinate in modu efficiente risorse mediche. grande schermu touch monitor lavagna bianca digitale.

2022.03.03