Lavagna elettronica Vdink per laptop lavagna digitale google meet

1. Per automaticamente, a pagina di novu creatu hè biancu pura. Se vulemu cambià un culore cum’è u fondu, allora duvemu selezziunà “Paint” in u menù principale, è dopu selezziunate “Colore di fondo”, u prugramma apre a casella di selezzione di culore di fondo, cliccate per selezziunà u culore di a pagina desiderata. Lavagna elettronica Vdink per laptop lavagna digitale google meet.
2. Clicca “File” nant’à u menu principale è sceglie “Export as Image”. U prugramma apre a finestra “Export as Picture” per selezziunà a gamma di esportazione. Dopu à selezziunà a gamma, u prugrammu pops up a seconda forma di “Export as Picture”. Inserite un nome di schedariu, selezziunate un tipu di salvezza, è cliccate “Salvà”. Vdink lavagna elettronica per laptop lavagna digitale google meet.
3. Esporta una pagina cum’è una pagina web hè simile à l’esportazione di una pagina cum’è una stampa, cliccate “File” in u menu principale è dopu “Export as a web page”. Esporta alcune o tutte e pagine cum’è pagine web, supportu pagine web *.htm format.Vdink lavagna elettronica per laptop lavagna digitale google meet.

2022.02.22