Vdink kiosk digitale led display chioschi publicità monitor touch screen

 

1. Vdink kiosk digitale led display kiosks publicità touch screen monitor: L’ordine di a playlist serà mantinutu, perchè i clienti ùn ignuranu micca u cuntenutu di a macchina intelligente di publicità esterna, ma fucalizza nantu à altri lochi.
2.Vdink kiosk digitale led display kiosks publicità touch screen monitor: Unu di i vantaghji principali di u software smart machine di publicità esterna hè chì pò cambià qualcosa in ogni mumentu. Pudete ancu aghjurnà parechje volte à ghjornu se vulete. Tuttu dipende se u vostru publicu di pulitica aghjurnà u cuntenutu basatu annantu à l’ora di u ghjornu o di a settimana.
3. Vdink kiosk digitale led display kiosks publicità touch screen monitor: Per i travagliadori di più di 23 anni è i studienti chì piglianu una pausa di pranzu dopu meziornu, u cuntenutu di a macchina intelligente di publicità esterna deve esse sfarente. U cuntenutu di a visualizazione cambierà ancu cù u tempu, ma u più impurtante hè di mantene u cuntenutu frescu per chì a ghjente ùn si annoia, per pudè impegnà i vostri clienti.

2022.01.13