Vdink pizarron infantil lavagna bianca per aule lavagna guangzhou

1. Lavagna elettronica A punta di u stylus hè a funzione “buttone manca” di u mouse. Pressing the stylus on the whiteboard is equivalent to clicking the left mouse button, è pressu rapidamente u stylus di a penna elettronica duie volte nantu à a whiteboard equivale à doppiu cliccà u buttone left mouse.
2. U buttone biancu nantu à u corpu di a penna hè a funzione “buttone ghjustu” di u mouse. A pressione di u buttone nantu à a fronte di a penna vicinu à a tavula hè equivalente à pressu u buttone drittu di u mouse. A penna elettronica entrerà automaticamente in u statu di sonnu (risparmio di energia) dopu à stà per un periudu di tempu. Toccate u buttone manca O cliccate right-click per riattivate à u modu di travagliu.
3. Penna Elettronica Quandu a penna elettronica hè piazzata nantu à l’icona di a chjave di l’accorta, u sistema mostrarà u nome di a funzione di scorciata attualmente per esse sceltu. Cliccate nantu à l’icona di a chjave di scorciata cù a punta di a penna elettronica per attivà a funzione di scorciata currispondente.

 

2022.07.5