Vdink schermu di publicità esterna LED schermu di publicità display LCD di publicità

1. Publicità machine hè a nostra manera più cumuna di esistenza publicitariu. Pudemu vede l’esistenza di ogni tipu di publicità in ogni locu in a nostra vita. In lobbies di l’alberghi, lobbies di i banche, corridori di l’ospedale, quartieri di vita, etc.
2. Macchina di publicità hè un novu tipu d’equipaggiu intelligente. Forma un sistema cumpletu di cuntrollu di trasmissione di publicità attraversu u cuntrollu di u software di u terminal, a trasmissione di l’infurmazioni in a rete è a visualizazione di u terminal multimediale. Materiale multimediale per publicità.Vdink schermu di publicità esterna led schermu di publicità display LCD di publicità
3. A macchina di publicità ùn hè micca solu una funzione di ghjucà publicità in u sensu literale, pò ancu esse usata per trasmette l’infurmazioni di l’industria, a cultura di l’impresa, l’attività, o altre funzioni cum’è a navigazione di carte o u flussu di travagliu, è cù u sviluppu di Internet. , publicità A tecnulugia di a macchina di publicità serà ancu più migliurata, è u scopu di l’applicazione di a macchina di publicità in u futuru diventerà ancu di più in più estensiva.

 

2022.05.31