I kioschi di publicità Vdink altri attori di publicità di l’equipaggiu di publicità mostranu

1. Cù a versione in linea di a macchina di publicità LCD, l’imprese ponu megliu prumove a so immagine di marca è l’affari. Aduprà u sistema di publicità LCD per trasmette diversi materiali, è prisentanu è intruduce avvisi di diverse imprese è attività à i clienti.
2. A macchina di publicità LCD pò ancu rializà più sistemi attraversu risorse integrate, cum’è fila, touch screen, terminal multimedia, per ottene una gestione di l’infurmazioni unificata, ùn importa micca quantu luntanu, pò esse cuntrullatu è gestitu remotamente, purtendu cusì benefici ecunomichi considerablemente. à diverse industrii. benefit.Vdink kiosks di publicità altri equipaghji publicitarii publicità ghjucatori di publicità mostranu
3. Cù l’aiutu di a versione in linea di a macchina di publicità LCD, l’infurmazione di u cuntenutu novu cum’è guide di shopping, prudutti è prumuzioni ponu esse liberate in tempu reale. I ricchi funzioni di visualizazione è i culori brillanti di a macchina di publicità LCD ponu migliurà efficacemente l’esperienza di shopping di i cunsumatori, è ancu simplificà u prucessu di liberazione di l’infurmazioni.

 

2022.05.31