Vdink affiliate marketing publicità publicità esterna schermu tv interazzione kiosk

1. Ci sò di più è di più tipi di machini di publicità, chì sò stati usati in a nostra vita di ogni ghjornu. Sò diventati strumenti indispensabili per a publicità. E macchine di publicità facenu ancu a vita di e persone più è più cunvene. Vdink marketing affiliatu publicità publicità esterna schermu tv interazzione kiosk
2. A publicità hè più flexible, finu à chì ci hè spaziu nantu à a strada, pò esse piazzatu è spustatu à vuluntà. À u listessu tempu, l’area induve a macchina di publicità hè generalmente piazzata serà più spaziosa, chì hè benefica per a rimozione di u calore megliu di a macchina durante u funziunamentu è cresce a vita di serviziu.
3. A macchina di publicità pò fà ricerche in ogni mumentu in a distanza, subtitulos tempuranee o inserimentu di l’imaghjini per l’infurmazioni nantu à l’attività promozionale corporativa, a notificazione di u spiritu di a riunione, l’infurmazioni nantu à i prudutti speciali, l’infurmazioni nantu à truvà e persone, l’infurmazioni nantu à l’offerta è a dumanda. , è infurmazione nantu à e cumpagnie listate in u mercatu di novu pruduttu. , chì ponu compie a riproduzione di split-screen, u scrolling di testu, è diversificà u travagliu è u sviluppu di l’affari.

 

2022.05.26