Vdink totem digitale tactile kiosk signage led poster display totem digitale

1. A macchina di publicità LCD hè una nova generazione di l’equipaggiu intelligente chì usa display di cristalli liquidi per realizà a visualizazione di l’infurmazioni è a riproduzione di publicità video attraversu u cuntrollu di u sistema di rete è multimedia. Pò esse rimpiazzatu cù flessibilità è altre funzioni, è pò esse bè appiicatu à diverse occasioni.
2. A macchina di publicità LCD hà un sfondate putente, è pudete sceglie da una grande quantità di mudelli di poster chì coprenu diverse industrii, chì ponu esse cambiati in ogni mumentu per temi diversi è festivals.Vdink totem tactile digital signage kiosk led poster display totem digitale
3. A macchina di publicità LCD hà un sistema di cuntrollu remotu di rete, chì vi permette di “selezziunà un mudellu, cambià l’imaghjini, è cambià u testu” per edità u cuntenutu di riproduzione in trè passi, è pò ancu stabilisce un cuntenutu di riproduzione differente in periodi di tempu differenti. , è publicità LCD murale à u puntu di u tempu U sistema di a macchina ghjoca automaticamente è si chjude senza avè bisognu di rimpiazzà.

 

2022.05.26