U prugramma di affiliazione di Vdink publicità publicità esterna di segnaletica digitale di chioschi

1. A macchina di publicità LCD hè un dispositivu elettronicu di visualizazione, chì pò esse dichjaratu chì hè simile à un schermu TV, ma cù funzioni più putenti. In più di l’aspettu stylish, pò ancu ghjucà diversi materiali, cum’è audio è video, animazione, ritratti, testu, prugrammi, nutizie, etc.
2. Multiple dispusitivi in ​​a macchina di publicità pò esse cuntrullati remotamente è gestiti in una manera unificata, rendendu l’operazione più intelligente è simplice. In u sfondate, pudete persunalizà è edità u cuntenutu di riproduzione, stabilisce u periodu di tempu di riproduzione, i tempi è u modu, è divisu intelligentemente u screnu, salvendu assai costi di travagliu.
3. A macchina di publicità LCD pò permette à i cunsumatori di generà effetti di publicità à longu andà. I publicità sò posti in centri commerciali, supermercati è ascensori, è i publicità sò ghjucati à turnu. Ancu s’è a ghjente in u passatu ùn avia micca un desideriu direttu di cumprà, anu avutu una influenza sottile. L’aumentu di a cuscenza hà un impattu annantu à l’intenzioni di compra dopu, perchè a memoria di a marca hè stata formata.

 

2022.05.25