Vdink lcd publicità display bus digital signage schermu publicitariu indoor

1. U metudu di trasmissione di l’infurmazioni digitale di a macchina di publicità assicura a puntualità di a trasmissione di l’infurmazioni, chì pò fà a cumunicazione di l’infurmazioni di a cumpagnia più liscia, s’ellu hè una cumunicazione esterna cù i clienti o una cumunicazione interna cù l’impiegati. internu
2. A macchina di publicità pò esse cum’è un venditore supplementu o un rappresentante di u serviziu di u cliente. Quandu u persunale pertinenti hè in un statu occupatu, a macchina di publicità pò esse stallata per vede un cuntenutu specificu à i clienti chì aspettanu u serviziu, chì ùn solu allevia l’annullamentu di u prucessu d’attesa di u cliente in una certa misura, migliurà l’esperienza di spesa, ma u prumove ancu attraversu l’infurmazioni pertinenti. , Per ottene u scopu di prumove a so propria marca.
3. Macchine di publicità ponu permette à l’utilizatori di ottene benefizii da publicità. Per esempiu, in i grandi centri commerciali, l’operatori ponu allughjà macchine di publicità à i fornituri per u periodu di tempu è u locu, chì ùn solu aiuta i fornituri à migliurà a vendita di u produttu è a cuscenza di a marca, ma ancu aumentatu a so popularità.

 

2022.05.24