Lavagna intelligente Vdink per l’insegnamentu in linea lavagna in linea gratis senza login lavagna digitale

1. A lavagna elettronica interattiva hà una varietà di tippi di penna per sceglie: penna dura, penna morbida, evidenziatore, penna d’ughjettu, penna intelligente, penna laser. Ci hè ancu una varietà di pagine di scrittura per sceglie: lavagna, lavagna, lavagna di fondo, lavagna di scrittura.
2. A lavagna interattiva hà ancu una funzione di zoom, chì pò zoomà nantu à a pantalla completa è l’uggetti. À u listessu tempu, ci hè ancu una funzione di editazione di l’ughjettu, chì sustene a copia di l’ughjettu, a eliminazione, u muvimentu è a rotazione.
3. A lavagna ilittronica interattiva hà dinù una funzione di arregistramentu multimedia, chì pò arregistrà è salvà a voce di u maestru è u prucessu di scrittura à u stessu tempu. Ci sò ancu funzioni di catturazione di schermu è di càmera, chì ponu catturà ogni spaziu è dimensione nantu à u screnu à vuluntà. Per e funzioni è e figure geometriche, pudete disegnà ogni tipu di curve di funzioni è figure geometriche à vuluntà. Vdink smart board per l’insegnamentu in linea lavagna in linea gratis senza login lavagna digitale

 

2022.05.13