U poster led di Vdink mostra altri lettori di publicità di segnaletica digitale è accessori

1. In generale, in l’area d’attesa di u campu bancariu è finanziariu, ci saranu macchine di publicità per vede infurmazioni basi è publicità di l’industria finanziaria. Inoltre, e macchine di publicità di u toccu appariscenu ancu in a stampa di password di e persone è in altri ligami. L’usu di e macchine di publicità di u toccu hè statu assai allargatu. Vdink led poster display altri signali digitali è accessori publicità ghjucatori
2. In l’uffizii postali, l’uffizii di telecomunicazioni, l’elevatori di l’edificiu è altri campi, u piazzamentu di e macchine di publicità toccu ponu facilità a ghjente per dumandà l’infurmazioni chì anu bisognu. Certi infurmazione publica pò facilità u travagliu, è parechje dumande ponu facilità à u publicu per riduce u tempu d’attesa.
3. A macchina di publicità pò ancu esse aduprata in sale di cunferenza, biblioteche, scole è altri spazii publichi maiò. Da una banda, mostra cuntenutu publicitariu di basa, è da l’altra parte, mostra qualchi infurmazione chì risponde à i bisogni di u campu.

 

2022.05.10