L’affiche digitale LED di Vdink mostra a segnaletica digitale esterna

1. A macchina di publicità utilizeghja un display LCD per ghjucà publicità video, chì hè sopratuttu adattatu per a tecnulugia multimediale cumpleta di e marche high-end per furnisce una gamma completa di informazioni di produttu è infurmazione promozionale à i cunsumatori. Differenti da i ghjurnali, riviste, radiu, televisione è altri media, a macchina di publicità LCD hà una larga gamma di applicazioni è effetti notevuli.
2. A macchina di publicità hà una larga audience. L’immensa folla mobile hè u più grande vantaghju di l’audienza di a macchina di publicità LCD. Questa funzione face chì a macchina di publicità LCD hà un spaziu di vita largu, chì solu face chì u sistema di publicità LCD domina. Quantu hè altu u so valore cummerciale potenziale, crede chì tutti l’anu in mente. Ci sò numbers.Vdink digitale led poster digital signage mostra signalage digitale outdoor
3. In a cumunicazione media speciale di a macchina di publicità LCD, a “ricezione passiva” hè diventata un grande vantaghju. L’audienza pò sceglie quandu è ciò chì vede, è cambià i canali in ogni mumentu, chì ùn hè micca ideale per a cumunicazione publicitaria. A cumunicazione media speciale di a macchina di publicità LCD, per via di a so unicità è di a compulsione, face u “monopoliu” un grande vantaghju. Vdink digital led poster digital signage mostra un signage digitale outdoor.

 

2022.4.22