L’indicazione digitale di Vdink è mostra un poster led mostra pannelli di publicità solare

1. Attraversu u screnu LCD high-definition high-luminosità, a macchina publicitariu pò ghjucà cuntenutu in parechji formi, comu video, stampa, testu, interazzione, etc., chì attrae assai l ‘attinzioni di a folla chì passa. À u listessu tempu, u sonu sconvolgente pò mette in u realismu di u cuntenutu di prumuzione, facendu a ghjente immersa in a visione è l’audizione.
2. A macchina di publicità pò realizà a gestione remota in quantu à a gestione di u cuntenutu è a sustituzione di u cuntenutu. Attraversu l’urdinatore, parechji punti di cuntenutu ponu esse rimpiazzati cù un clic, chì migliurà assai l’efficienza di cumunicazione è rinfurzà a puntualità di l’informazioni.
3. A nova forma di trasportatore di media migliurà assai l’efficienza di a publicità, mantene u ritmu di i tempi, è caters à i ghjovani in a nova era. A nostra cumpagnia cuntribuisce à a sucietà attraversu una varietà di equipaghji di publicità. À u listessu tempu, l’alta stabilità è u serviziu all-round di l’equipaggiu sò stati unanimamente ricunnisciuti da l’utilizatori.

 

2022.4.22