Vdink interactive smart whiteboard flat panel touch screen monitors pizarra

1.Vdink pannellu di cunferenza classica integra e funzioni di projector, whiteboard elettronicu, publicità, computer, audio TV è cusì, chì rende l’ambiente di a sala di cunferenza più cuncisu è cunfortu. À u listessu tempu, hà ancu funzioni cum’è a prughjezzione di u screnu in wireless, a scrittura di lavagna, a marcatura di l’annotazione, u sparte di codice di scanning, a visualizazione di split-screen, è a videoconferenza remota.
2.VDINK tableta intelligente interattiva hè un dispusitivu di insignamentu intelligente chì integra parechje funzioni cum’è display high-definition grande-size, scrittura toccu interattivu, rinfurzamentu sonu audio, trasmissioni reta, almacenamentu informatica, è gestione IoT. Hè unu di i principali trasportatori di a nova infrastruttura educativa.
3.VDINK tableta intelligente interattiva hà cuntinuatu à invistisce in a salute visuale, a gestione di l’IoT, u disignu di l’interazzione, etc. Hà a funzione di cunnessione IoT è pò esse interconnessi cù altri terminali d’infurmazioni in l’aula per custruisce un ambiente di aula intelligente.

2022.4.21