A publicità Vdink mostra un kiosk di publicità di publicità led per esterni

1. With the development of informatization, many products are developing in the direction of intelligence. Advertising machine belongs to one of the intelligent products. It is presented in people’s field of vision through pictures, videos or text, and plays an advertising role.Vdink advertising displays outdoor led advertising screen kiosk publicidad
2. Sempre chì ci hè un urdinatore chì pò esse cunnessu à Internet, pudete mandà infurmazioni in ogni mumentu è cuntrullà una o più macchine di publicità. A macchina di publicità pò fà ricerche in ogni mumentu in a distanza è inserisce temporaneamente subtitulos o imagine, è ponu compie a riproduzione di split-screen, u scrolling di testu, è a diversificazione di u travagliu è u sviluppu di l’affari.
3. Publicità machine pò esse exempted da mudificazione tariffi. Qualchese forma di publicità, cumpresa a stampata, pò esse coherente cù l’annunziu TV cù un cuntenutu efficace di publicità TV prima di mudificà u costu di cuntenutu. À u ligame impurtante di u terminal di vendita, i cunsumatori sò sempre ricurdati di cumprà.

 

2022.4.21