Lavagna intelligente Vdink per u pannellu interattivu di a sala di cunferenza cù lavagna elettronica ops cù stampante

1.The Vdink educazione intelligente è insignamentu all-in-one machine adopra un all-in-one design flat è tecnulugia full-fit, cù un angolo di vista più largu è reflectivity luce bassu. I studienti seduti in ogni locu in l’aula ponu vede chjaramente u cuntenutu affissatu nantu à a lavagna intelligente, chì risolve u prublema. U prublema di riflessione nantu à lavagna tradiziunale.Vdink smart board per u pannellu interattivu di a sala di cunferenza cù ops lavagna elettronica cù stampante.
2.L’effettu di visualizazione di a lavagna intelligente Vdink righjunghji a qualità di stampa 4K, è hà ancu una funzione di luce anti-blu, chì ùn solu assicura chì i studienti ponu vede più chjaramente, ma ancu riduce a fatigue visuale è prutegge a vista. Esperienza di visualizazione sana. Lavagna intelligente Vdink per u pannellu interattivu di a sala di cunferenza cù lavagna elettronica ops cù stampante.
3.Appundusi nantu à i doppi parlanti stereo equipati è a tecnulugia di decodificazione DTS + Dolby, a lavagna intelligente Vdink furnisce effetti sonori tridimensionali è piacevuli, chì ponu rapidamente creà una bona è forte atmosfera di aula. lavagna elettronica cù stampante.

2022.4.13