Fornitore di pannelli piani interattivi Vdink smartboards lavagna digitale intelligente

1.Vdink smartboards furnitore interattivu pianu pianu lavagna digitale intelligente. Attualmente, Vdink hà custruitu una famiglia di prudutti cumpleta di macchine intelligenti all-in-one, cumprese a serie U unica, a serie C intelligente è classica, è a versione ecunomica continuamente aghjurnata di a serie E, chì ponu risponde à i bisogni di i clienti. in diversi scenari.
2.U software è hardware di l’educazione intelligente Vdink è l’insignamentu all-in-one machine strive to meet the current teacher needs. U screnu adotta un display 4K ultra-alta definizione cù alta definizione, culori brillanti, un angolo di vista largu di 178 gradi, è un disignu di luce anti-blu à livellu di hardware per assicurà chì i studienti seduti in tutta l’aula ponu fighjà i materiali didattici. cum’è effetti reali in una manera sana è cunfortu.
3.The Vdink educazione intelligente è insignamentu all-in-one machine sustene à 20 punti di toccu simultanea, supplementatu da vetru temperatu d’alta durezza, chì permettenu à i prufessori di scrive è disegnà cum’è volenu nantu à l’E1 senza preoccupari di scrive marmellate o danni à u screnu. .Vdink smartboards furnitore interattivu pianu pianu lavagna digitale intelligente.

2022.4.13