Vdink lavagna interattiva in linea educazione di display flat interattivu

1.Vdink lavagna interattiva in ligna educazione display flat interattivu. Sempre più imprese cumincianu à pianificà di introduci o di migliurà ulteriormente i sistemi di cunferenza intelligenti. E soluzioni tradiziunali di cunferenza audio è video ùn anu pussutu risponde à i bisogni di l’imprese per una cullaburazione remota efficiente è co-creazione. “Efficient” hè una keyword più impurtante chè “intelligente”.
2.In l’era di l’ecunumia digitale, i suluzioni tradiziunali di cunferenza sò difficiuli di adattà à i bisogni di l’operazione d’alta freccia di a cullaburazione di a riunione di a squadra. Interconnessione trà u telefuninu, u PC è u screnu di visualizazione di cunferenza; visualizazione di cuntenutu è interaczione di videoconferenze remoti.Vdink interattivu lavagna interattiva in ligna educazione display flat panel interattivu.
3.Multiple scenarii, remoti in tempu reale, è interazzione multi-persona sò diventati i requisiti principali per e cunferenze intelligenti post-epidemie. I videoconferenze remoti ùn ponu più affidà à u video “chat-style” faccia à faccia per ottene una cullaburazione efficace, è più bisognu di terminali publichi di grande schermu cum’è tablette intelligenti di cunferenza per ottene a cumunicazione è a cullaburazione. mostra l’educazione.

2022.4.11