U software di pannellu interattivu di u monitor touch screen Vdink converte a lavagna in una lavagna intelligente

1.Quandu cumunicà è discutendu in una reunione, tutti i staffi di l’uffiziu ponu annotà è scrive registri in tempu reale. Quandu parechje persone scrivenu nantu à a listessa schermu, ponu ancu aduprà diversi culori di tracce per distingue u cuntenutu, è i punti chjave pertinenti ponu ancu esse marcati separatamente.
Funzioni di votu 2.Rich sò utili per u votu creativo di u prugettu, una decisione chjara è rapida nantu à u pianu di esecuzione di u prugettu. Quandu ci hè un errore in a scrittura di u cuntenutu, pudete ancu aduprà varii metudi di sguassate cum’è a sguassazione di u puntu, l’eliminazione di u circulu, è l’eliminazione di u screnu per fà a cancellazione di cuntenutu più flexible.
3.Faced cù l’impurtante compitu di implementà cumplettamente u cuncettu di sviluppu novu è rializà u scopu di “carbone duale”, Vdink hà a rispunsabilità è a forza di accelerà a R & D è a fabricazione di prudutti LED integrati è intelligenti, per chì u display LED pò veramente. realizà u sviluppu durevule di bassu carbonu è prutezzione di l’ambiente. Assicurà a sicurità di l’utilizatori.

2022.4.11