Schermo di lavagna digitale Vdink touch monitor smartboards per e scole

1.Vdink tableta di cunferenza rimpiazza a lavagna tradiziunale sguassate è scrittura, adopra u prucessu di laminazione cumpleta di l’industria, schermu ultra-chiaru 4K, integra scrittura, spartera schermu wireless, è videoconferenza, risponde à i bisogni di cunferenze remoti in ambienti di cummerciale.
2. Cunnessione rapida, una chjave per entre rapidamente in a videoconferenza, è facilmente realizà a cullaburazione multiparty è a cumunicazione à traversu distanze. Durante a riunione in linea, u persunale di u core pò annotà è circundà u cuntenutu di a tavuletta di a riunione, identificà u prublema, realizà una discussione di riunione efficiente è risolve u core di u prublema.
3.Sotto a premessa di utilizà a tableta di cunferenza intelligente Vdink per a videoconferenza, i dui partiti in diversi lochi ponu sparte è interconnetta a lavagna nuvola. Dopu avè spartutu a cunnessione, i membri di a squadra A ponu influenzà a so ispirazione persunale è l’idee nantu à a tableta di cunferenza, è u cuntenutu chì scrivenu serà presentatu nantu à a tableta di cunferenza di a squadra B in tempu reale.

2022.4.11