Lavagna intelligente Vdink costa lavagna interattiva in linea per l’insignamentu

1.With u sviluppu cuntinuu di informatization, i cambiamenti rivoluzionariu sò accadutu in u modu di acquistu di cunniscenza è trasmissioni, è a riforma digitale in u campu di l’aducazzioni hè statu accelerated.Vdink smart board costu interattivu pianu pianu lavagna in ligna per l’insignamentu.
2.Vdink smart board costu interattivu pianu pianu lavagna in linea per l’insignamentu. Attualmente, a trasfurmazioni digitale hè diventata u focu di a riforma è u sviluppu di l’educazione, chì ci impone di prumove in più a cuscenza digitale, u pensamentu digitale è l’applicazione digitale di tutti i campi, tutti l’elementi, tutti i prucessi è tutti i servizii, è custruisce una nova ecologia di l’educazione intelligente. .
3.Strengthen a custruzzione di materiali didattica digitale è leverage a trasfurmazioni digitale di u prucessu d’insignamentu. Cù l’aiutu di i libri di testu tradiziunali di carta è i libretti d’eserciziu, i materiali didattici digitali, è l’attrezzi è l’attrezzature intelligenti per l’insegnamentu, hè una strada fattibile per esplorà novi modi d’insegnamentu, migliurà l’efficienza di l’insegnamentu in aula, riduce u pesu nantu à i prufessori è i studienti, è cultivà i studienti. new abilities.Vdink smart board cost interattivu pianu pianu lavagna in linea per l’insignamentu.

2022.4.8