Vdink smart board in vendita schermu touch monitor demo interattiva di lavagna

1.Vdink smart board for sale screen touch monitor demo interactive whiteboard. Cum’è un fornitore è una marca di l’equipaggiu di visualizazione di fama mondiale, u pannellu di cunferenza intelligente Vdink permette à e cunferenze intelligenti cù una varietà di metudi di proiezione di schermi, rendendu e cunferenze più flessibili, efficienti, convenienti è tranquille!
2.Vdink smart board for sale screen touch monitor demo interactive whiteboard. Durante e cunferenze à grande scala, cum’è presentazioni di gruppu è discorsi, u screnu pò esse spartutu direttamente à i terminali persunali, cum’è i telefunini mobili, laptops, è ancu pads per mezu di u software di proiezione di u screnu, in modu di ottene una sincronizazione efficace in tempu reale, cusì ancu distanti. i participanti ponu Pudete direttamente passà u terminal persunale senza missing any meeting information.
3. Per diverse sale di cunferenza in a listessa reta di l’area lucale, a spartera in tempu reale di parechje tablette di cunferenza pò ancu esse realizatu per mezu di u software di proiezione di schermu integratu di a tableta di cunferenza intelligente. Havi un centru di cuntrollu di moderatore, è l’iniziatore pò sparte direttamente l’infurmazioni di u pannellu di cunferenza principale à altri pannelli di cunferenza in a listessa rete locale, in modu di dimustrà i fugliali di parole è PPT in tempu reale, è annotate è arregistrate in modu sincronu in ogni modu. tempu per realizà a cullaburazione di cunferenza. Vdink smart board in vendita schermu touch monitor demo interattiva di lavagna.

2022.4.7