Lavagna digitale Vdink per l’insignamentu di una lavagna intelligente interattiva touch screen

1.Vdink lavagna digitale per l’insignamentu di u smart board interattivu di u touch screen. Nta l’ultimi anni, cù u rapidu sviluppu di l’intelligenza artificiale (AI), big data (Bigdata), a tecnulugia di nuvola (Cloud) è altre tecnulugii sottostanti, in particulare l’integrazione è a scontru di diverse tecnulugii intelligenti in u campu di l’uffiziu cummerciale, “smart office”. “Hè diventatu un grande boom, Cum’è a scena core di una impresa, l’uffiziu hà inauguratu un nodu evolutivu guidatu da una nova volta di tecnulugia. Eccellente qualità di l’imaghjini, prughjezzione wireless efficiente, è una lavagna elettronica chì pò esse scritta in ogni mumentu sò e cose più impurtanti chì e persone emergenti di u travagliu anu per l’equipaggiu di visualizazione di cunferenza. bisogni core.
2.When tenenu qualchi rapportu riunioni summative, hè spessu necessariu per parechje persone per trasmette i schedari à un dispusitivu à u listessu tempu. Lavagna digitale Vdink per l’insignamentu di una lavagna intelligente interattiva touch screen. Se aduprate una lavagna elettronica interattiva, avete bisognu di trasfiriri i dati di u documentu à l’urdinatore cunnessu prima di vede. Cù a tableta di cunferenza intelligente all-in-one machine, stu prucessu diventerà più faciule.
3.U “rapidu” di trasmissioni veloce ùn hè micca solu riflessu in a velocità di trasmissione, ma più impurtante, u metudu di trasmissione hè più simplice è più veloce. Cliccate u buttone “Trasferimentu rapidu” in l’area di chjave di funzione di a tableta di cunferenza intelligente all-in-one, è un codice QR serà generatu nantu à u screnu. I participanti solu bisognu di piglià u so telefuninu mobile è scansà u codice QR nantu à u screnu di a tableta di cunferenza intelligente macchina all-in-one per mandà documenti in linea, è ci vole solu 3 seconde per mandà una foto. schermu smart board interattivu.

2022.4.2