Vdink smart board in linea digital signage touch screens smartboards per l’educazione

1.Vdink smart board online digital signage touch screens smartboards for education.The intelligente tableta di cunferenza all-in-one machine hè una macchina all-in-one chì integra diverse funzioni di projector, lavagna elettronica, audio, TV è terminale di videoconferenza. . Hè un equipamentu d’uffiziu apposta per e riunioni, chjamatu ancu una macchina intelligente di cunferenza all-in-one. , tableta di cunferenza intelligente, chjamata ancu insignamentu all-in-one in u campu di l’educazione.
2.A macchina intelligente di cunferenza all-in-one adopta un disignu integratu, un corpu ultra-magre, è un aspettu simplice di cummerciale; ci sò parechji porti USB in u fronte, u fondu è i lati di u dispusitivu per risponde à i bisogni di parechje persone in a cunferenza.
3.Vdink smart board in linea digital signage touch screens smartboards for education.The smart conference panel hè furnutu cù un microfonu array è parlanti d’alta qualità, chì ponu realistamenti restituurà u sonu di u locu è mantene u sonu originale di a cunferenza. L’usu di a funzione di registrazione di a tableta di cunferenza intelligente all-in-one machine hè assai simplice. Dopu accende a macchina, truvate u buttone “record” in a chjave di funzione per inizià u modu di registrazione, è ci sarà un cronometru in u centru di u screnu per vede u tempu di registrazione.

2022.4.2