Schermo di lavagna bianca digitale Vdink touch monitor smart board per aula

1.Vdink schermu di lavagna bianca digitale touch monitor smart board per aula. A squadra cummerciale di VDINK hà affruntatu l’epidemie, è u serviziu di qualità ùn hè micca cascatu. Cumminatu cù a situazione attuale di l’epidemie, VDINK hà fattu rapidamente u pianu di sbarcu più adattatu, è hà subitu creatu una squadra di serviziu prufessiunale cumposta da persunale di R&D, tecnichi, installatori è post-vendita.
2. IoT digital signage hè una nova generazione di tecnulugia di signalizazione digitale intelligente, facendu a signalazione digitale veramente intelligente è basatu in scena. VDINK trova dui punti di intelligenza è scena. Vdink digital white board screen touch monitor smart board for classroom.VDINK crede chì u signage digitale IoT hà penetratu in quasi tutti i dispusitivi, è ogni dispositivu in rete chì hà una schermu è deve esse carricatu cù una schermu diventerà u mainstream di u futuru sviluppu IoT.
3.L’equipaggiu di signalizazione digitale ghjucà un rolu diversu in l’ecosistema IoT, micca solu un terminal ordinariu. Hà aghjustatu parechje funzioni. In quantu à u cuntenutu, si cuncintra ancu à guidà a realizazione di a mobilizazione è a socializazione.

2022.4.2