Lavagna digitale interattiva Vdink demo touch screen per l’insignamentu

1.Vdink interactive whiteboard demo touch screen lavagna digitale per l’insignamentu. A funzione unica di lavagna in nuvola VDINK permette parechje interazzioni di grande schermu, furnisce un modu più còmuda è efficae di cumunicazione di riunioni per riunioni remoti è spartera. dati, etc.
2.VDINK accumpagna a spartera di schermu wireless di parechji dispusitivi / sistemi / schedarii di furmatu, è ponu identificà 9 signali à u stessu tempu, rializendu 9 schermi split per prisentà diverse imagine di cunferenza. À u listessu tempu, in a stessa reta di l’area lucale, i dispositi mobili cum’è i telefuni mobili o l’urdinatori sò ligati à l’indirizzi IP, è a tableta di cunferenza pò esse cuntrullata inversamente per mezu di u plug-in di proiezione di schermu.Vdink interactive whiteboard demo touch screen digital whiteboard. per l’insignamentu.
3.In più, VDINK hà dinù picculi funzioni pratichi cum’è riunioni sign-in, pagina di benvenuta, arregistramentu schermu, votu, etc., chì ponu cumplettamente risponde à i bisogni di scenarii in diversi industrii, creà riunioni cullaburatori efficaci, è purtà un novu. sperienza di l’uffiziu intelligente! Vdink lavagna interattiva demo lavagna digitale touch screen per l’insignamentu.

2022.4.1