Lavagna digitale interattiva Vdink per pannellu interattivu in casa

1.Vdink lavagna interattiva lavagna digitale per pannellu interattivu in casa. A nova sperienza di a funzione demo, rende l’annotazione più còmuda: in ogni interfaccia, pudete apre u modu di annotazione per sparte a vostra propria sperienza, è pudete ancu fà annotazioni nantu à a pagina è salvà i registri di annotazione, chì salva operazioni complicate è redundante è rende a presentazione più focalizzata.
2. Ricunniscenza gràfica intelligente: rende u disegnu ùn hè più disordinatu, sustene l’inserimentu di a tavola, aghjunghje o sguassate u numeru di linee secondu i bisogni di u presentatore, a visualizazione di u graficu hè più intuitiva, è a presentazione hè più prufessiunale.Vdink interactive whiteboard digitale. lavagna bianca per u pannellu interattivu di casa.
3. Projezzione di schermu interattivu: Supportu i telefoni cellulari è pasticchi per scansà u codice per cuntrullà a tavuletta di cunferenza, rende facilmente “schermu chjuca à grande schermu”, è sustene i dispositi touch wireless reverse di grande schermu, qualsiasi dispositivu mobile chì prughjetta u screnu pò sincronizà. u cuntenutu di u grande schermu Annotation scrittura. Cuntrolu bidirezionale per presentazioni più intelligenti. Lavagna digitale interattiva Vdink per pannellu interattivu in casa.

2022.4.1