Vdink smart board prezzu monitor touch interattivu lavagna interattiva in linea

1.Vdink hà trè grandi LED all-in-one prudutti, chì sò u LED all-in-one machine chì hè prufonda impegnata in u campu di informatization educazione, u LED all-in-one machine usatu in u guvernu, l’imprese è l’istituzioni , È a macchina LED all-in-one utilizata in u campu di display.Vdink smart board price interactive touch monitor interactive whiteboard online.
2.Vdink smart board price interactive touch monitor interactive whiteboard online. Per sviluppà è migliurà i prudutti da i bisogni reali di l’utilizatori hè u core di a nostra capacità di spiccà da parechje cumpagnie tecnologiche. Per esempiu, pigghiamu l ‘integrazione di funzioni cum’è a chjave per a ricerca è u sviluppu, è rializeghja u disignu integratu di trè-in-unu di l’alimentazione, a carta di ricivutu è a scheda di l’adattatore, perchè i prudutti ùn sò più sottumessi à e restrizioni di fili.
3.In termini di interazzione umanu-urdinatore, u nostru smart board integra parechje funzioni convenienti utilizati in u campu di pannelli di cunferenza. I participanti ponu prughjettà segnali da l’urdinatori è i telefunini mobile à u grande schermu attraversu u trasmettitore di schermu wireless per realizà a trasmissione wireless di audio è video è sparte rapidamente informazioni.Vdink smart board price interactive touch monitor interactive whiteboard online.

2022.3.31