Vdink self-service chiosk menu elettroniche schede cumpagnie di segnaletica digitale

1. Pò esse persunalizatu secondu i bisogni di u cliente. Cum’è una piattaforma di trasportu emergente per a publicità urbana, e macchine di publicità esterna ponu purtà parechji elementi creativi. Diverse regioni anu diverse culture. I prudutti persunalizati sò usati per integrà diversi elementi di tendenza per mette in risaltu a cultura urbana. Charm, per creà un effettu visuale più chocante.
2. A macchina di publicità adopra chips incrustati di bassa putenza, chì ponu realizà una varietà di funzioni, intelligenti è efficaci; u sistema di u software adopta una architettura B / S simplice è faciule d’utilizazione, basatu annantu à una piattaforma di rete, è adopra a tecnulugia di gestione di l’area distribuita, chì pò integrà in modu efficace diverse Risorse multimediali, utilizendu rete cablata, wifi, 3G, 4G, per ottene. pruduzzione remota, liberazione, gestione è aghjurnamentu di prugrammi in ogni mumentu.
3. U schermu di visualizazione adopra a tecnulugia LED di tippu direttu, chì hè più risparmiu d’energia è amichevule à l’ambiente cà lampade CCFL (lampa fluorescente di catodu friddu) ordinariu, è riduce in modu efficace i costi. U tubu di luce LED hè situatu daretu à u pannellu, cusì chì a luce hè emessa da u spinu à u fronte, chì migliurà l’armunia di u culore è aumenta u cunfortu visuale.

2022.03.25