Lavagna interattiva Vdink, schermu grande, monitor touch, smart board in vendita

1. Per e persone in u locu di travagliu, l’usu di riunioni per discussioni in squadra è a decisione hè una parte impurtante di u so travagliu di ogni ghjornu. Da a decisione corporativa, discussioni strategiche, à presentazioni di picculi prughjetti, cuncepimentu di produttu, etc., e discussioni di cunferenza ghjucanu un rolu assai criticu. In ogni casu, in u prucessu di discussioni di riunioni, aghju utilizatu i telefuni mobili per cumunicà cù i clienti ogni ghjornu. Parechji ducumenti sò direttamente guardati in u telefuninu è ùn ponu micca veduti nantu à a grande schermu. Per quessa, hè assai tempu è laboriosu per andà avanti è avanti per guidà i documenti prima di a riunione. A tavuletta di cunferenza risolve perfettamente questi prublemi per voi.Vdink interattivu lavagna grande schermu touch monitor smart board in vendita.
2. Molti gadgets interattivi efficaci è intimi sò stati aghjuntu à a tableta di cunferenza. Ùn solu ùn rende u trasferimentu di u schedariu un passu più veloce, ma riduce ancu a pressione psicologica di “paura suciale”, participa attivamente à l’interazzione, è migliurà l’efficienza di a riunione.Vdink interactive whiteboard large screen touch monitor smart board for sale.
3. Trè funzioni pratichi: trasferimentu rapidu di schedari, votu è note appiccicosa.Vdink interactive whiteboard grande schermu touch monitor smart board for sale.

2022.03.23