Lavagne interattive Vdink per lavagna digitale digitale per schermi di aule

1. Scan u codice nant’à u vostru telefonu tilatica à cullà i schedari in parechji furmati, cum’è pictures, PPT, word, pdf, etc Tù dinù ponu direttamente input testu à upload. U grande schermu ùn marcarà micca a fonte di u schedariu, è pò esse usatu in l’interazzione di u ghjocu, a visualizazione di u schedariu, u travagliu di u travagliu, u sparte di dati è altri ligami. I schedari uploaded pò esse sguassati finu à ch’elli ùn sò salvatu manually, è a finestra pò esse chjusu, chì hè sicuru è convenient.Vdink interactive boards for classrooms screen touch monitor digital whiteboard.
2. Pudete persunalizà l’articuli di votu, stabilisce una scelta unica, una scelta multipla è anonima, è pudete vutà scannendu u codice in u vostru telefuninu. Pò esse usatu per fà scelte è decisioni, evitendu a vergogna di alzà e mani è di parlà è di vutà. Un clic sceglie u vostru pianu preferitu, è i risultati di u votu ponu ancu esse furmatu rapidamente in un graficu è mostratu intuitivamente. Durante a riunione, a creazione di un sondaghju umoristicu è interessante per l’interazzione di u ghjocu secondu u cuntenutu di a riunione pò fà chì tutti sentenu una atmosfera rilassata è interessante è aiutanu à tutti à rinfriscà a so mente.
3. U brainstorming hè inevitabbile in riunioni è furmazione. U modu tradiziunale hè chì tutti si liteghjanu è parlanu. O ùn ponu sente chjaramente, o ùn ponu micca arregistrà rapidamente. A funzione sticky note risolve stu prublema. Type è carica i vostri pinsamenti cusì ch’elli ponu apparisce nantu à a lavagna grande-schermu in forma di
signatures. A colisazione di pinsamenti hè chocante è praticu, è u modu anonimu pò ancu permette à tutti di parlà liberamente senza alcuna preoccupazione.

2022.03.15