Vdink smart whiteboard pannellu interattivu mostra lavagna elettronica per squadre

1. E riunioni di l’impresa spessu necessitanu cunnessione multi-party, interazzione in tempu reale è longu tempu di standby. A lavagna interattiva intelligente cummerciale hè dotata di un CPU quad-core per assicurà riunioni liscia senza lag.Vdink smart whiteboard interactive panel display whiteboard electronic for teams.
2.4G chì gestisce una grande memoria, spaziu di almacenamiento 64G, cunfigurazione hard-core, ancu in fronte di riunioni multi-tasking, pò esse trattatu tranquillamente, ancu in fronte di riunioni di tuttu u ghjornu, ùn hè micca un prublema per avè bisognu di un long standby time.Vdink smart whiteboard display panel interattivu lavagna elettronica per squadre.
3. U sistema di visualizazione cummerciale hè un trasportatore efficace di a marca corporativa. Ch’ella sia una mostra di l’industria o una promozione di un magazinu, sia un lobby di un edificio d’uffiziu o una reception corporativa, un sistema di visualizazione di l’affari efficiente è intelligente pò aiutà e cumpagnie à ghjunghje in modu efficace à u so publicu in queste occasioni. Vdink smart whiteboard interactive panel display electronic whiteboard per squadre.

2022.03.07