Vdink smart board grande schermu monitor touch screen scheda digitale interattiva

1. Schermo intelligente su misura cumpatibile cù “sperienza di schermu giant” è “scena intelligente” per l’utilizatori di l’impresa, redefinisce a nova sperienza di smart screen.Vdink smart board large screen touch monitor interactive digital board.
2. L’esperienza visuale hè u core di i prudutti di visualizazione cummerciale. U schermu gigante intelligente cummerciale hà una schermu super dura 4K. U schermu giant, chì hè paragunabile à a dimensione di una lavagna di aula, hà un angolo di vista ultra-largu di 178 °, è hè chjaramente visibile da una distanza di vista di più di 10 metri. Ancu sceni cum’è riunioni di tavulinu rotonda è esibizioni offline sò senza stress.Vdink smart board large screen touch monitor interactive digital board.
3. U schermu gigante intelligente cummerciale si cuncentra nantu à l’esplorazione di e dumande core di i scenarii cummerciale. In basa di l’esperienza di u schermu giant, furnisce funzioni più mirate per diversi scenarii, facendu u schermu giant più intelligente è adattendu à i scenarii di l’affari cun facilità.

2022.03.07