Lavagna interattiva Vdink dell monitor interattivu touch board smart board per l’insignamentu

1. In l’era post-epidemica, a pulitura dinamica hè a nova normale, cum’è l’uffiziu in nuvola è e riunioni di nuvola. More è più utilizatori sò prova à aduprà “nuvola” à risolviri i prublemi esistenti in i scenari tradiziunali offline, è vai à “nuvola” fast train.Vdink interactive whiteboard dell interactive touch monitor smart board per l’insignamentu.
2. A gestione di l’impresa hè ancu sviluppata in a direzzione di a nuvola, a mobilità è l’intelligenza, per ottene u scopu di riduce i costi operativi è di migliurà u livellu di gestione, chì ovviamente hà una dumanda più altu di “nuvola”.Vdink interactive whiteboard dell interactive touch monitor. smart board per l’insignamentu.
3. Ma “nuvola” hè distribuitu, è u spaziu diventa a più grande barrera di cumunicazione per a squadra. L’applicazioni in nuvola necessitanu un centru di cullaburazione sistematicu – stu centru di cullaburazione hè u panel di cunferenza.Vdink interactive whiteboard dell interactive touch monitor smart board for teaching.

2022.03.04