Lavagna digitale Vdink per monitor touch interattivu in casa nova lavagna intelligente

1. Attraversu u so propiu splicing senza saldatura, display in alta definizione, culore delicatu, risposta estremamente veloce è altre caratteristiche, rializeghja a visualizazione di schermu fine, porta effetti visuali sconvolgenti, è ancu realiza l’installazione, disassemblamentu, mantenimentu, etc. cunvene per l’utilizatori di l’impresa Esperienza intelligente, più immersiva basata in scena.Vdink lavagna digitale per monitor touch interattivu in casa nova smart board.
2. A qualità di stampa hè dilicata, è a visualizazione LED cù una gamma di culori di broadcast-grade è una produzzione ultra-alta di freccia di rinfrescante ponu megliu risponde à i bisogni di l’scena è aiutanu u persunale pertinenti à acquistà insight in i dettagli di l’imagine.Vdink digitale lavagna bianca per monitor touch interattivu in casa nova lavagna intelligente.
3. Si pò ièssiri usatu in sceni di mostra, cum’è sale di l’impresa, sale di mostra, lobbies di l’alberghi, centri di cunsultazione di l’uspidale, etc. Pò esse custruitu secondu u schema di scena attuale di a sala di mostra per risponde à i bisogni di stallazione di diversi spazii.Vdink lavagna digitale per monitor touch interattivu in casa nova lavagna intelligente.

2022.03.03