Lavagna elettronica Vdink per e squadre dell lavagna intelligente di monitor touch interattivu

1. Attraversu una varietà di software di videoconferenza in nuvola mainstream cumminata cù a tableta di cunferenza intelligente, pudete facilmente inizià videoconferenze multi-partiti in linea cù una chjave, è realizà a spartera di u screnu, l’interazzione di lavagna, ecc. per viaghjà, è facilità a cumunicazione faciule in diversi lochi. Efficace Migliora l’efficienza di a cumunicazione. Vdink lavagna elettronica per e squadre dell interactive touch monitor smart board.
2. Per mezu di a funzione di spartera di u screnu di u pannellu di cunferenza intelligente, hè cunvenutu per i membri di u prughjettu di spiegà rapidamente i punti culminanti è l’idee di u prugettu. I dumanni è dubbii suscitati da i clienti ponu ancu esse annotati è arregistrati in tempu reale per evitari l’omissione di punti chjave è cunducendu discussioni dettagliate in tempu puntuale.Vdink lavagna elettronica per squadre dell interactive touch monitor smart board.
3. Questa tavuletta di cunferenza intelligente hà una funzione unica di lavagna nuvola. Quandu i dui partiti in diversi lochi utilizanu a tableta di cunferenza intelligente, l’interazzione è a cullaburazione cross-screen ponu esse realizate, è parechji partiti in diversi posti ponu annotà è mudificà u cuntenutu in a tableta di cunferenza à u stessu tempu. Incontri è spartera remota furnisce un modu più còmuda è efficaci di cumunicazione di riunioni.Vdink lavagna elettronica per squadre dell interactive touch monitor smart board.

2022.03.01