Aula interattiva di lavagna interattiva cù schermu di tavuletta digitale Vdink

1. In a sala di cunferenza intelligente, pudete scrive liberamente nantu à a lavagna in linea, è arregistrà l’idee di riunioni in ogni mumentu. Una schermu ùn hè micca abbastanza per creà un altru schermu. In più di arregistramentu, pudete ancu piglià tutti i minuti di a riunione scannendu u codice cù una chjave, senza mancassi alcunu dettagli di cumunicazione. sperienza di cumunicazione intelligente.Vdink schermu di pannelli di segnu digitale touch monitor aula interattiva di lavagna.
2. Per a cullaburazione remota, a registrazione bidirezionale hè indispensabile. Quandu si cumunicanu in diversi lochi, per ottene u megliu effettu di cullaburazione, a spartera mutuale è a prughjezzione sò sempre indispensabili.
3. U grande schermu intelligente sustene ancu a cullaburazione multi-terminale. Nant’à u listessu whiteboard, i telefunini è l’urdinatori ponu ancu operare in modu sincronu nantu à u grande schermu in ogni mumentu, perchè a cumunicazione hè veramente senza frontiere è a cumunicazione hè zero distance.Vdink digital sign board screen touch monitor interactive whiteboard classroom.

2022.02.25