Vdink smart board tutorial monitor touch interattivu megliu lavagna interattiva

1. Sale di cunferenza di l’affari high-end spessu portanu i bisogni di i dirigenti di l’impresa per discutiri è affissà esternamente. A sala di cunferenza ùn hè micca solu un locu per l’uffiziu di ogni ghjornu, ma ancu un simbulu impurtante di l’immagine corporativa, è l’apparenza è u rendiment di i prudutti sò particularmente exquisite. Questa serie di Vdink hè senza dubbitu a megliu scelta. Tutorial di Vdink smart board monitor touch interattivu megliu lavagna interattiva.
2. L’apparizione di u mudellu persunalizatu di diamante neru hè furnutu cù una schermu 12mm sottile è ligera, chì mostra più nobili è maestosi connotations.Vdink smart board tutorial interactive touch monitor best interactive whiteboard.
3. Cù una risposta rapida di 0.04 s è una funzione di toccu capacitivu di 20 punti, pò purtà à l’utilizatori un aspettu è un sensu di travagliu è un rendimentu high-end, è ancu una sperienza d’utilizatore d’alta precisione, di alta qualità è di bassa latenza, agghiuncennu energia è momentum per riunioni di cummerciale high-end .Vdink smart board tutorial interactive touch monitor best interactive whiteboard.

2022.02.21